میرزاقلمدون

نوشته های پراکنده

میرزاقلمدون

نوشته های پراکنده

میرزاقلمدون

میرزاقلمدون آدمی بود بسیار لاغر، کمی بلند و با خطوط قیافه ای کاملا ظریف و رفتاری در کمال دقت. آدمی که حتا در تکان دادن دست و پا، و گرداندن چشم رعایت جوانب را می کرد و احتیاط های لازم را به عمل می آورد. می کوشید که اگر لباسی بر تن می کند، این لباس اگر آراسته نیست پاکیزه باشد و جامه اگر از شال کشمیر پرداخته نشده، لااقل از ماهوت چرب قبای حاجی بازاری ممتاز باشد.
میرزاقلمدون ها معمولا محجوب و کم رو و مؤدب بودند. با اندک سخن نادرستی سرخ می شدند و بردباری و ادب مخصوصی از خود نشان می دادند. همچنین در همه چیز و همه کار ظرافتی داشتند که هیچ طبقه ای در آن زمان این ظرافت را به کار نمی بست. در عصری که فرضا لقمه های به اصطلاح کله گربه ای متداول بود، میرزاقلمدون بسیار کم غذا می خورد، آهسته غذا می خورد و پاکیزه غذا می خورد.

پرویز ناتل خانلری ـ از کتاب نقد بی غش

آخرین نظرات
  • ۵ خرداد ۹۵، ۱۵:۲۰ - لی لی (لیلی نامه)
    احسنت...
  • ۴ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۶ - ساتیا
    :):)
  • ۴ خرداد ۹۵، ۱۰:۰۷ - s-a
    :|

باور بفرمایید چه اینجا و چه هرجای دیگه یی که مطلب نوشتم، تعداد خواننده ها اونقدرا برام پارامتر مهمی به حساب نمی اومده. بنظرم اینجور جاها کیفیت مخاطب از کمیت ش مهمتره.

اما یه وقتایی برای آدم سوال پیش میاد. مثل روزی که یهو، تعداد بازدید کننده های وبلاگ یکروزه، از بیست و چند نفر، شد سه هزار و پونصدتا!! و باز ظرف ده دوازده روز برگشت به همون بیست تایی که بود!!!!

مثل ده متروکه و ساکتی که یهو یه لشگر ازش عبور کنند و خواب ساکنین رو به هم بریزند!


فکر می کنم کمتر وبلاگی باشه که این اوج و هزیزها رو تجربه کنه. به هرحال این هم برای خودش پدیده یی حساب می شه و جا داره از مسئولین امر بخواهیم رکورد اوج و فرود را بنام میرزاقلمدون ثبت کنند!


و اما سوالی ذهنم رو در همین رابطه درگیر کرده که چطور بازدید کننده ی وبلاگ، دیروز 22 نفر بوده و بازدیدها 264 تا؟!!!
خب مگه آزار دارید که ذهن آدم رو اینقدر درگیر معما می کنید؟!!  حالا شما اون 264 بازدید دیروز رو بذارید کنار 14 تا بازدید امروز تا این لحظه! 

عایا این کار صحیحی است؟!!!
:-)



میرزا قلمدون

نظرات  (۵)

اون بازدید نیست ،تعداد نمایش صفحه است .. هربار که صفحه رفرش میشه یه نمایش به حساب میاد ... اون دویست و شصت و چهار تعداد بازدید کننده نیست ...
پاسخ:
می دونم. برای همین هم بازدید کننده رو از بازدید مجزا نوشتم . 
خب چرا باید دویست و خورده ای بار صفحه رفرش بشه؟!!!!
چون مردم مریضن😀
شماهم برای این که راحت باشی حذف کن امارگیر رو 
پاسخ:
اونقدرا هم که بنظر می رسه ناراحت نشدم. فقط سوال شد برام
۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۳ یاشل.ماجراهای خواستگاری
روز جمعه اون هفته بازدیدای من یهو وسط روز صفر شد و از وسط روز کنتر انداخت.فکر کنم اون سه هزار و خورده ای شما هم مشکل از خود سایت بیان باشه.
حالا بده یکی اینقدر به وبتون علاقه مند شده که 264 بار بازدید کرده ؟ خخخ
پاسخ:
نه . ماجرای اون سه هزار و خورده ای برمی گرده به مطلبی که درمورد عموهای فیتیله ای نوشتم و بنام مهران مدیری توی نت پخش شد. اما این مورد اخیر رو نمی دونم . به قول دوستان یکی اومده مطالب قبلی رو زیر و زبر کرده وشخم زده! 
خسته نباشند!
شما ناراحت میشید یکی بیاد و مطالب جدید و قدیمیتون رو زیر و رو کنه و بخونه؟!!!
پاسخ:
نچ!
فقط سوال میشه که چرا آخه؟!!
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۲۹ لی لی (لیلی نامه)
چه اختلافیییی...

صرفا جهت مزاح: حضیضه:)
پاسخ:
خود این پست هم صرفا جهت مزاحه .ولی خب یه کمی هم جای سوال داشت برام!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">